Monday, October 30, 2006

Walimatul Urus

A'kum semua,

Sukacita aku ingin menjemput semua warga thesaint9498 ke majlis perkahwinan aku. Details:

Tarikh: November 26, 2006
Hari: Ahad
Waktu: 8pm
Tempat: Dewan Jubli Perak, Bangunan Sultan Abdul Aziz Shah (a.k.a Bangunan SUK), Shah Alam.

Kepada sesiapa yang nak datang, tolong email aku, fyeahmad[at]gmail[dot]com supaya aku boleh emailkan personalized softcopy kad jemputan kawin, dan untuk aku keep track headcount member yg datang.

Dukacita dimaklumkan, majlis ni seat die limited. So kalau boleh aku nak utamakan member2 SAS. Jadi kalau yang belum berkahwin tu, diharap tak perlulah bawak partner ye, supaya ade seat kosong untuk member2 yg lain :) Kepada yg dah kawin tu, tolong mention kalau korang datang berdua.

Thanks!
Faizan

7 comments:

Lutfi said...

sorry takdpt dtg. nanti letak a gamba kat fotopages.

PinkyB said...

Canteq sangat la mcm tu. Sape yang tak tau direction/sesat boleh call ko nanti.

Nikman Shah said...

Aku konfem datang.

Lutfi said...

jack. jaja nak suh ko angkut die jadi bestman gak. hahahaha

Anonymous said...

aku dtg...reserve utk aku... -FiQ-

Anonymous said...

faizan, letak a gamba kawen, aku telupe aaa nak wish ko semalam. aku dapat baby girl selasa lepas...bz sket. Selamat bersedapan:)

Anonymous said...

aku aa zulhelmi