Thursday, July 10, 2008

TheSaint9498 10yrs Gathering!!!

########################################################
MORE INFO, pegi sini >>>>>>> http://thesaint9498.bravehost.com/
Need you guys punye confirmation by 2hb Ogos 2008 (Sabtu), thanks!########################################################

Hi guys! Some of us have been working on the 10yrs gathering execution. So, bawah ni adalah cadangan tarikh and tempat. Dah ada other detailed info such as aturcara majlis, cost, other stuffs, but will be informed hopefully by early next week. Untuk tempat, Hoya dah tanye skolah, for now it is OK. This is just to give a heads-up.


PENETAPAN TARIKH

Tarikh yang dicadangkan ialah pada 13 Disember 2008 (Sabtu) kerana :

· Tarikh kertas terakhir SPM ialah pada 10 Disember 2008
· Tarikh mendaftar masuk SAS ialah pada 12 Disember 1993
· Tiada pelajar pada waktu tersebut iaitu selepas SPM

TEMPAT

Lokasi yang dicadangkan ialah di Sekolah Sains Alam Shah, Jalan Yaakob Latif, Bandar Tun Razak . Lokasi dipilih kerana

- Dapat mengimbau kembali kenangan waktu sekolah walaupun suka warna-warni hasil gambar yang diambil mantot
- Mempunyai kemudahan dari segi penyediaan tempat berehat, ruang untuk jamuan dan aktiviti sukan
- Kos yang lebih murah dan lebih senang menyelaras aktiviti

45 comments:

Anonymous said...

aku setuju sangat...

Anonymous said...

aku nak bagi suggestion, why not we try to get permission to stay for 1 night kat sek. bole la try to get the 'feeling' cam dulu2...so, sape2 yg rase nak lepak bole la especially those yg still bujang trang tang tang... hehehe...

nik said...

eh amir j,leh bagi kontek no ngan email ko kat aku? drirnik@yahoo.com

anonymous,sama eh ni?boleh kalau nak bermalam kat sek satu mlm tapi tgk sambutan la...kalau ramai yg nak bermalam,itu boleh arrange...tapi kalau bape kerat je, no point lah...gathering ni pon tatau bape orang bole datang...and for that, this entry is created...so, we need feedback from setiap orang dalam batch...please guys gimme your latest hp no and email address so that senang nak kontek...

hoya said...

seperti kata nik, mmg ada dalam rancagang susulan klu dpt sambutan yg menggalakkan... la ni nak feed back kawan2 kita sume, aku dah contact direct kat kak tun, sume beres but finally pihak sekolah nak our recomfirmation for further detail... so hopefully every one can give feed back A.S.A.P

Anonymous said...

bro's... wan suka sangat tarikh tuh and planning awal utk organize gath tuh. tapi dalam kajina kemungkinan (feasibility study) yang dijalankan, bulan 12 + cuti sekolah + lepas puase/raye = favourite date utk orang kawen... tapi yang lain dah ok cuma tu ajek.. mungkin tu akan jadi salah satu sebab orang ade hal n takleh datang... yang lain terbaik..

Anonymous said...

Ok, 13 Desember dah diblok dlm aku nye schedule. See you guys in 5 months time.

-aidil

Anonymous said...

nik, kalo kite nak dptkan 1 dorm xde hal kan? i mean no payment kan... kalo free, why not we just inform kat sek we need 1 dorm and xkesah la kalo ramai ke tak.. kalo rase nak lepak at least awal2 dh reserve 1 dorm.kalo xnk blah aje la...

Anonymous said...

aku sokong amerj

_mantot_

hoya said...

free tu takdelah sampai tak bayar langsung, but for the whole event kita still kena bagi jugak pihak sekolah saguhati around RM500.00 to RM 1000.00, but prefer RM1000.00 lahkan, so klu kata ada minimum ada 60 org budak kita join means woull be around RM10 to RM15, saguhati ni utk bayaran termasuk sewa dan pakai peralatan sekolah termasuk dewan, dorm, kerusi meja, dan kerja-kerja pembersihan selepas majlis selesai... acara sekali sekala, means from today until 13/12, kita boleh start saving sebulan Rm20...

nik said...

anonymous ni amirj ke mantot?takleh nak bezakan lah antara amirj ngan mantot :-) dorm tu tadahal,small matter bole je request...and for sume orang nye info, mmg ada dalam plan organizer utk dapatkan bilik (bilik tetamu kat blok b yg team dikir slalu prektis tu dulu) utk tpt istirehat pasangan2 saint dan anak2...so,utk dapatkan dorm tada masalah...again, the important thing is for ALL saint to participate in this FORMAL 10 years saint gathering...please keep up your support and feedback guys...thanks!

Mantot said...

kimak betol sape menyamar jadi aku tu,

amir j,kalau dapat dorm,boleh kita mengimbau balik zaman2 street fighter kita dulu dalam dorm (aku gurau2 je ni)

aku ok je

Anonymous said...

hahaha.. aku ingat... gle la mantot.. nak gaduh btul2 pon tiru gaya kent/Ryo.. mmg gara2 pengaruh game..

hoya said...

perlawanan sewaktu sahut last day sebelum balik raya waktu form 3.... hahahaha,
either 2B3 or 2B2, hahahaha...

Anonymous said...

aku mmg sokong sgt psl gathering ni..mcm mane pn mesti kasi jadi. Biaselaa daa kawen ni susah nak jumpe mmber2.so ade platform mcm ni, mmg dialu-alukan laa. lagipn ni 10 years gath.. mane ade lagi pasni.
pasal tarikh tu rase tade masalah kot.So korang semua blok arr date tu siang2 supaya lagi ramai yg boleh dtg...

kalo bole masukkan aktiviti main bola kat padang gayong skali...

[erap]

Anonymous said...

erm...aku on jek...tp hal sticker n baju tue cun gak kalo ada...sticker tue buat la gempak2 design dia...pstu bley tampal kat kenderaan masing2...kter establishkan batch kter...tue suggestion aku la...the saint9498 nie jadikan macam branding...by the way mantot, ko keje dgn yekeh lagi ker?aku ada jer kat area bangi tue...hehehe.

Anonymous said...

InsyaAllah i'm in.. nak poll camner nih? ikut sape yg comment kat sini je ke?

-areq bagacticos-

aj3k said...

aku mengoffer diri jadi OP pada majlis itu~
:)

nik said...

ok ajek lu jadi OP aka ketua photographer pada hari tersebut...nati wa masukkan nama lu as OP/leader utk photography pada meeting jawatankuasa penggerak gathering akan datang ni...

Unknown said...

so korang buat formal la ek? tak boring ke korang dgn ucapan? :D

Anonymous said...

mcm kter bdk2 je lagik...nama jer formal,nnt korg tgk jerla nnti....

nik said...

takde la nak kata formal tapi OFFICIAL 10 years gathering...ucapan tu sume kene la ada sbb official kan...lagi pon kita sume dah tua sedar diri sket...hehehe...the important thing is, kita SEMUA saint 113 orang dapat berkumpul pada satu masa dan satu tempat...susah tu nak wat gathering skang...makin lama makin pecah...so, support la at least sekali utk 10 tahun kalau panjang umur...

aj3k said...

ntah si girang ni.suma dah tua,nik pun dah kawen~hahaha.
perlu beb formality ni.awal2 je formal, bila kadir dah petik lagu roots bloody roots...lu pikir laa sendiri~

Unknown said...

sape nak wakil ucapan batch? aku cdgkan mantot. :D

nik said...

mantot? aku rasa utk formaliti boleh la mantot bagi ucapan sbb dia punya ucapan dalam blog...peh! kalah raja petra...keep it up bro! http://cursingmalay.blogspot.com promote sket boleh kan? kalau tak bole kang aku delete...hehehe...come on saint, kasi feedback/respon sama ini official gath...need input from all of you cos all of you must attend!

Mantot said...

erk,
ko jangan nik.nanti geng2 PTD kita marah.aku cadangkan maswan sebab takde sorang pun tau dia kat mana

Unknown said...

nik kalo nak feedback lagi, email kat budak kot baru diorang bace. hahaha

hoya said...

Untuk maklumab sume, ada discussion pada hari sabtu ni 3/8 (sabtu) 8pm kat alamanda, dijemput untuk hadir memberikan idea...

antara perkara yg nak didiscuss ialah :

- mcm mana nak dpt feedback kawan2 sume
- mencari komuniti untuk menggerakkan program etc - tshirt, sticker, menu, budget, acara...
- revised the whole program b4 submit to sekolah - kak tun dan cikgu rijaludin - sejarah form 5 1998 (timb pengetua ASIS skrg)

hoya said...

pembetulan discusion:

tarikh : 2/8/2008 (sabtu)
waktu : 8pm
tempat : alamanda

hoya said...

additional info...

lets say klu kita plan nak tido mlm tu, kita kena hantar surat kepada pihak sekolah dan pihak sekolah nak pastikan berapa ramai plan nak menginap..
oleh yang demikian mohon kerjasama kawan2 sume utk bagi maklumat berkenaan perkara A.S.A.P sbb ia bukan sahaja melibatkan pihak pentadbiran tetapi pihak asrama dan warden (peraturan) ...
So diharap kawan2 dapat memberi nama kepada nik dan tolong sebar2 kan kepada rakan2 lain...

hoya said...

additional info...

lets say klu kita plan nak tido mlm tu, kita kena hantar surat kepada pihak sekolah dan pihak sekolah nak pastikan berapa ramai plan nak menginap..
oleh yang demikian mohon kerjasama kawan2 sume utk bagi maklumat berkenaan perkara A.S.A.P sbb ia bukan sahaja melibatkan pihak pentadbiran tetapi pihak asrama dan warden (peraturan) ...
So diharap kawan2 dapat memberi nama kepada nik dan tolong sebar2 kan kepada rakan2 lain...

Mantot said...

kalo lepak kat sekolah bole isap rokok tak?kalo pakai seluar jeans kena rampas ke tak ni?

aku tanak dah kena tampar ngan rambo

Mantot said...

hoya,aku datang kot meeting tu.nanti aku konfemkan ngan ko.sape lagi pegi?

hoya said...

sedap, shuk, nik, zain , skema dan aku

hoya said...

sedap, shuk, nik, zain , skema dan aku

Anonymous said...

emmm.. semunye lazat2.. hehehe

-ja2-

Unknown said...

jaja mcm x lazat je.

-aizec

Iskandar Shah said...

Aizec, support la ja2, kesian kat dia. ja2, alang2 ko dah komen, naper ko tak gi je meeting tu sekali. mantot pun nak join gak.

Anonymous said...

IZ pon ape kurangnye....
kandaq, aku kat mane...IZ yg dok JB pon xdtg.. kalo camtu ko aje la join meeting tu...

-Ja2-

nik said...

jangan OT...bincang pasal gath...terima kasih...hahaha!wei sapa nak join meeting sabtu ni 020808 8pm kat alamanda, jom...papehal leh call aku or hoya or shuk or sedap or zain nasri or mantot...meh la join, tanda sokong...nak buat gath official 10 years ni...bukan main-main ni...

Mantot said...

kunik,
sebagai ketua batch baru ko tetapkan lokasi kat alamanda tu kat mane.senang sket takde nak mencari2..

kat luar food court tu ke,kat kedai lingerie ke

kire pukul 8 boleh stat terus.takut tak cukup masa ke

nik said...

bila masa la aku jadi ketua batch...kita punya ketua batch tetap sama,abdullah yusran...senang cite,sabtu ni kol 8pm jumpe kat luar secret recipe/manhattan fish market...dekat kolam tu...ok?kalau tak jumpe,call je lah...

aj3k said...

Pergh..baru stage perbincangan dah kat manhattan fishmarket~wakakaka.ketua batch baru ni selera tinggi.

Jaja:aololololo...majuk siut aku tak melawat ko.lepas raya aku ada buat street shoot ngan team aku.aku roger ko sbb ko terer jln spore.

kandaq:tak leh join, sbg aku macai diorang je.bertindak mengikut arahan.

Tak sangka plak kat blog pun tak leh OT.wakakakak

Anonymous said...

Nik aku join... Geng! ingat Afifi Mat Jusoh?..aku rasa ade customer aku keje sama ngan dia..nanti aku try contact dia dan ajak join sekali..

Anonymous said...

salam. apa isi perbincangan korang post la kat blog ni. aku terlepas semua nyer nih :)

nik said...

chair,
email/sms aku nama penuh, no hp, email 1 & 2,kehadiran seorang atau berdua...

chelah,
tade perbincangan pon cuma informasi...sila refer kandungan blog di bawah tajuk "TheSaint9498 10yrs Gathering!!!"...nati kalau ko bole hadir, email aku nama penuh, no hp, email 1 & 2, kehadiran seorang atau berdua...anak ko pon leh hadir kalau nak...

cheers