Thursday, May 28, 2009

Jemputan ke Majlis Perkahwinan Anwar dan Alya

Dear Saints,
Saya mewakili Anwar Skema menjemput semua kawan2 Saints untuk datang ke majlis perkahwinan beliau seperti yang berikut:

Tarikh: 13 Jun 2009 (Sabtu)
Lokasi: Laman Bestari, SMK Seri Mulia, Bandar Tun Razak, KL
(nak datang skolah kita dulu untuk perhimpunan kat basketball court pon boleh jugak)
Masa: 12 tghari - 4 ptg


Sila download kad jemputan di bawah untuk maklumat lanjut.
Sekian, terima kasih.
http://www.usaupload.net/d/fqrgyjqjabk


p/s: sapa yang takleh download dari link di atas, inform aku/skema utk mendapatkannya melalui email.
-nik-

4 comments:

Lord AK said...

13 Jun.. Macam takde hal. Kat BTR. Kira rockers jugak kau ye skema. Insya'Allah aku hadir.

insyirah said...

thy skit..
ckgu sabariah di invite x??
BTW SESPE YANG NK HONEYMOON OR HOLIDAYS LUAR OR DLM MLYSIA...MY COMPANY BOLEH TOLONG...
blackshirtholidays.blogspot.com

nik said...

salam,
insyirah ni siapa ya? boleh intro sikit tak?
thanks.

p/s: i'm sure cikgu2 SAS di invite, so cikgu sabariah jemput lah datang ya...

Lord AK said...

Aku pergi dengan Lepon haritu.

Sampai-sampai terus terserempak dengan Girang. Dia salam Lepon, peluk siap buat lovebite lagi (kalau tak caya korang cek lah tengkuk Lepon ada lagi bekas belum ilang haha). Aku dia salam je lah.

Tinggi tul bini kau Nuar. Orang tua cakap kalau bini tinggi rumahtangga bahagia. Gitu lah hendaknya. Aminn

Next is Mat Nor pulak. Sapa datg?